czwartek, 21 lutego 2013

Wyprawa do Korallo w Brzeźnie i... WZÓR NA KULECZKĘ DLA WAS! :O

Witam !!

Widać, że mam troszeczkę wolnego :) Wpisy jeden po drugim. Od poniedziałku już zaczynam drugi semestr, tak więc trochę oberwie mi się wolnego czasu, muszę teraz pomaltretować klawiaturę ;)

Dzisiaj odwiedziłam korallo. Brrr, zimno niesamowicie, ale komunikacja miejska w miarę mi dopisywała. Odebrałam:

+ 20 gram TOHO Round 11/o: Inside- Color Montana Blue / Oxblod lined,
+ 20 gram TOHO Round 11/o: Silver-Lined Tanzanite,
+ 10 gram TOHO Round 15/o: Amethyst.

Myślę, że niezły komplecik się szykuje ;)
A po przyjściu do domku znalazłam kolejne fajne wzorki ;) Kradziejuje, chomikuje. Oto one:

1. Przecudowna kuleczka z różnego rodzaju koralików


2. TUTAJ (TUTORIAL nr25) jest bardzo szczegółowo opisane jak to działa.

Lecę zrobić sobie coś co mnie rozgrzeje. Kakałko czy coś. Troszkę głuptak ze mnie, że wychodzę z domu chora, ale TOHO... :D
Kupiłam syrop, pomoże. Trzymajcie się ciepło.
Pozdrawiam, Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!