niedziela, 21 lipca 2013

Wire wrapping uderzył mi do głowy :D

      Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym Wam tylko oznajmić, że w środę mam sesję zdjęciową i zrobię b. dobre zdjęcia swoim wrapkom. Dlatego też nie wstawiam ich dzisiaj, bo nie chce psuć efektu złą jakością zdjęć. Mam nadzieję że usłyszę kilka konstruktywnych słów krytyki, ponieważ zaczynam przygodę z drucikami i chciałabym zarobić troszkę pieniędzy sprzedając to co już zrobiłam (zbieram na piórko do tabletu, wiecie, bo zgrubiłam).
Serdecznie Was pozdrawiam i DOBRANOC!

Jak ktoś wie gdzie kupić niedrogo druciki miedziane (kocham kolor miedzi) 0,4 mm 0,6 mm i 1,0 mm proszę o napisanie mi w komentarzu. Dziękuję.



...Szacunek trzeba wzbudzać
a nie wymagać
-z serii „Dzisiejsze przemyślenia”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!