środa, 20 lutego 2013

A w pracy...

Witajcie!
Siedzę właśnie w pracy. Tak, obijam się przed komputerem. A właściwie w ogóle nie próżnuje, bo szukam ciekawych wzorów tak na wieczór i MAM!  Wszak krzaczkowate objaśnienia (jak to prawie zawsze) ale od czego mamy [google translate] i bardzo dobre grafiki objaśniające co mamy po kolei robić. Szczerze według nie, to lepsze niż nawet najlepszy opis. Jestem wzrokowcem :)
No ale już nie trzymam Was w napieęciu. Oto link SZNUR KORALIKOWY. W kolumnie obok, to będzie 'TUTORIAL nr24'. 
Mam ogromną ochotę zrobić z niego naszyjnik i pasującą bransoletkę :) Do naszyjnika oczywiście obowiązkowo jakiś kaboszonik :O! Czemu nie ma mnie w domu... Heh.
Kto podejmie się tego wyzwania?
Jestem ciekawa Waszych plecionek.
Pozdrawiam, Monika :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!