czwartek, 28 lutego 2013

Rysunek i 3 projekty widma.

Witajcie:) Dzisiaj nie tyle co rękodzieło biżuteryjne co rysownicze Wam zaprezentuje. Na zeszłych zajęciach z rysunku i malarstwa Miałam narysować swoją dłoń.
Oto moje grabki
Co sądzicie? Moja nauczycielka powiedziała, że są elementy, które się jej podobają. To jest świetna artystka! To ogromny komplement!
Tak wiem, moje paznokcie są w strasznym stanie. Zawsze chciałam robić wideo-tutorial ale bardzo mi wstyd pokazywać takie paluszki :P A do tego liczne przebarwienia od farb i klej, który nie zawsze chce zejść. Po prostu nie było tematu :)

Coś mi się stało z żołądkiem...może podłapałam jakiegoś wirusa. Na bolącym brzuchu się nie kończy ;(

Dzisiaj nie zamieszczę chyba żadnego wzoru. Jakoś nie znalazłam jakiegoś, co szczególnie by mi się podobał lub nie powielał z tymi co już mam zalinkowane (przypominam,to te odnośniki "tutorial nr...").

Jutro zajęcia z fotografii a ja nie mam zdjęć, które bagatela miałam zrobić w zeszłym semestrze. To straszne. Liczę na to, że nikt z tym jutro nie wyskoczy. Taki stres wcale nie pomaga mojemu brzuchowi.
Do tego mamy już po tygodniu 3 projekty do realizacji w miesiąc. A ja musiałam się spóźnić na pierwszy wykład, na którym wykładowca oswajał nas z nimi :O Dzień jak co dzień.
No nic, nie ma co narzekać i brać się do pracy!
Pozdrawiam. Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!