sobota, 2 marca 2013

Praca i praca ;) PHOTOSZOPOWANIE :D

Dzisiaj w pracy. Nie ma to jak wolny weekend. Już po woli dobijają mnie posty na fb z mojej grupy uczelnianej na temat zniżających się imprez ;( Praca to praca nie przeskoczę.

Mam nowe zadanie z lekcji fotografii. Bardzo mi się spodobało. Już nad nim pracuje (nawet teraz :3). Mianowicie mam za pomocą programu graficznego ( typu: Photoshop, Gimp, CorelDraw) powycinać i poprzerabiać portrety moich kolegów na roku tak aby stworzyć nowy cyfrowych kolegów grafików :P Praca niesamowicie wdzięczna, cieszy ogromnie! Wstawiłabym kilka swoich przeróbek ale sądzę że to nie byłoby w porządku wobec moich koleżanek - jakby nie było to ich kawałki twarzy i na publikowanie na blogu byłoby naruszeniem ich prywatności ;)

Ale się spytam. Może się zgodzą.

Pozdrawiam, Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!