poniedziałek, 11 marca 2013

Prezent przedurodzinowy :)

Jakie ja dzisiaj śliczności z rana dostałam! Wszak jutro dopiero przypada rocznica mojego przyjścia na świat, ale jutro moja Ma jedzie do pracy i postanowiła dzisiaj mnie obdarować. Trafiła w samo sedno. Dostałam niemieckiej firmy „KOH-I-NOOR” kredki bezdrzewne W BOSKICH WRĘCZ ODCIENIACH!!!
Fot.:


Jutro zajęcia z rysunku i malarstwa. Już je dzisiaj spakuję! 12 odcieni szczęścia. A brąz świetnie będzie się nadawał do sepii! Magenta jest taka soczysta i nie mogę się doczekać połączenia jej z ciemnym granatem. Dobra nie rozpisuję się więcej na temat moich wariacji kolorystycznych, lepiej będzie jak pokażę rezultaty :)


PO CZASIE:

No, to pierwszy rysunek już mam. Bardzo przepraszam za jakość ale muszę lecieć piec rogaliki na jutrzejsze spotkanie z rokiem :) Takie a'la urodzinki na uczlni, gdzie zamiast tortu będą malućkie rogaliczki. Zrobię zdjęcia na pewno! A teraz zmykam, papa.
Fot.:

Modelka, przypadkowa z internetu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!