wtorek, 5 marca 2013

Fotka, Serce, wraca wiosna!

Niedługo ważny dzień. Tak naprawdę po Nowym Roku tak szybko mi czas leci, ż nawet nie wychwyciłam powoli zbliżającego się Święta Kobiet. Mam nadzieję, że i mnie się coś skapnie ;P Chodzi mi tu bardziej o pamięć i symbolikę. Tak należę do gatunku kobiet, heh.

U mnie na Pomorzu dzisiejsze słońce zrobiło miły prezent :) Po południu było na tyle ciepło, że nie miałam co zrobić z kurtką. Tak rozświetlonych ulic i czystego nieba nie widziałam.

Dzisiaj na rysunku, który po mimo tego, że trwał kilka godzin, mi jak zawsze było za mało. Dzisiaj rysowaliśmy modela stojącego. Na szczęście się jakoś wyrobiłam. A praca wyszła nawet, nawet. Tylko  nie mogę jej Wam pokazać, bo została w pracowni i nie mam możliwości jej sfotografować. Kiedyś może. Z resztą wszystkie prace i tak na potrzeby dokumentacji są fotografowane i archiwizowane. Tak więc kiedyś poproszę o kopie. Trochę zrobię sobie z mojego bloga galerię.

Dzisiaj, żeby nie było, umieszczam nowy tutek (w kolumnie TUTORIAL nr26). Wzór na serduszko. Bardzo prosty i do tego wychodzą ładne efekty. W sam raz dla początkujących:

KLIK!

I zdjęcie, full kolor na przywołanie wiosny!


Foto wykonane u mnie na uczelni, tylko niestety autorów było za dużo i akurat nie wiem kto je zrobił :P
Pozdrawiam, Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!