niedziela, 10 marca 2013

Już tak bardzo dawno nie miałam klientki na sutasz. Tak się cieszę. Robię wisior fioletowy (jagoda z ciepłą zielenią) i kolczyki w tej samej kolorystyce! Bardzo je lubię. Tylko pozostaje kwestia kamienia. Proszę Was o pomoc. Który byłby najlepszy w tym wypadku?

Niedawno trafiłam na świetną stronę wymiankowo-sprzedażową dla tych co mają ubrania lub inne akcesoria i uważają je za bezużyteczne a komuś a pewno by się przydały zapraszam na http://www.vinted.pl. I w drugą stronę, jak potrzebujecie np sukienki na bal, ciekawej torebki, specjalnej biżuterii, to tam ;) Ja znalazłam świetną torbę na laptopa i torebkę za 20 zł!
Banerek :)
Szok.
Ubrania są bardzo tanie i znanych dobrych marek.

No muszę kończyć, bo siedzę w pracy ;) Swoją drogą, większość postów rodzi się w pracy tak więc...
Idę zarabiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde Twoje odwiedziny bloga są dla mnie ważne, każdy nawet najmniejszy komentarz nadaje sens prowadzenia bloga dalej :)
Wielkie dzięki!!!